perjantai 29. marraskuuta 2013

Pelkään ja rakastan...BodyAttack!


Marjo:
Oon käynyt tällä viikolla jumppaamassa oikein huolella! Muokkauksessa fiilistelin nopeeta intervalliharjoittelua, vaikka oonkin viime aikoina tykännyt tehdä liikkeitä hitaasti ja huolellisesti. Jotenkin ne syöksähtävät intervalliharjoitukset on ihan huippuja! Tulee sellainen voittamaton olo, kun liikkuu kuin sporttirobotti! Olin oman pään sisällä sitä mieltä, että kunto on kova ja mikään ei tunnu miltään kunnes varmaan 10 minuutin jälkeen olin ihan poikki. Ihmeellisesti sitä jaksaa silti, vaikka on kuinka hengästynyt ja hapoilla. Kunhan ei vaan ala heikottaa.

Mulla on jotain tunteja, joita oikeasti pelkään ja rakastan samanaikaisesti. Yksi niistä on BodyAttack. Se on niin rankka, että sinne ei mennä väsähtäneenä tai seminälkäisenä. Siellä pitää oikeasti pystyä jaksamaan juosta ja hyppiä tosi paljon. Vaikka pelkäänkin kyseistä tuntia se on myös yks mun lempparitreeneistä! Sen jälkeen on aina ihan älyttömän hyvä olo fyysisesti, mutta myös henkisesti, kun ylittää joka kerta itsensä.

Tänään pidän ryhmäliikunnasta vapaapäivän ja lähden Yrjönkadun uimahallille polskimaan pikkusiskon kanssa. Kivaa viikonloppua kaikille!

Ps: Kaksitvån facebook ryhmässä on kilpailu. Käykää osallistumassa tämän viikonlopun aikana jos haluatte kotiuttaa uuden taulun kämpille.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti